CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, September 29, 2008

aSSalaMuaLaikum....

hr nie dh masuk hari ke 29 umat Islam berpuasa..insyaAllah tggl 1 hr lagi sblm kita smua beraya..stakat nie persiapan raya smua dh ready...erm, mgkin malam raya baru aku balik kg..xkesahla asalkan 1st raye tu dpt beraya kt kg....

erm..hr nie aku keje lagi...kt ofis nie pn agak sunyi la, ramai yg dh stat cuti...boss aku pn hr jumaat lagi dh bercuti, so keje aku tak la bnyk sangat..memang hr nie 1 hari keje aku surfing je..stat msuk keje kul 8..smpai balik, klu hr2 cm nie..xtau r aku nk msuk web mane dah..

kt kpala ni agak tension n geram, hr nie je aku dpt 5 nombor bru yg dok miscall2 aku dr pg tadi...mmg menyakitkan hati bila aku tau yg ngacau tu guard kt NRE, sbb no tel. ditingglkan kt pos pengawal utk tujuan keselamatan, nie dah salah guna dah nie...geram sgt2..mmg aku tak layan tp smpai bila nk dgr hp aku dok bebunyi 24 jam...xtau nk wt cm ne dah, dlm kpala otak nie pk nk tuka no telefon je..tu je jln terbaik, tp kne pikir gak, nk tuka2 no nie mslah ckit klu mbr2 nk cntct....

esk aku stat cuti rye...so hrp2 balik nie blh drive dgn tenang la..klu tak dlm keter lg dh dok pk esk g keje nk pakai baju ape..huhu...esk cuti, so xpyh nk pk pasal baju...skrg nie pk pasal my phone num. Rse mcm xnk pakai hp pn ade dah......menyusahkan, w'pn ade kepentingan jgak...

pe r, citer aku pn dh merepek2..mcm2 dh campur...xpelah, pe2 pun slmat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin....

0 comments: